وزن ۳۸۰۰ برا ۳۸ هفته خوبه؟

۱۲ پاسخ

الان این سواله؟😂

عزیزم اخرش طبیعی زایمان کردی ؟

عالیه

ماشااااالله بگو چی میخوردی

اره ماشاءالله 😂😂
دو هفته دیگه طبیعی بخوای دنیا بیاریش هم‌عالیه .
خداحفظتون کنه

عالیه

ماشاالله خیلی خوبه بیشتر چی میخوری عزیزم

عالیه

برا من ۳۸هفته ۳۸۸

برای زایمان طبیعی یا سزارین؟

خیلی خوبه

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان رایمون🩵 مامان رایمون🩵 روزهای ابتدایی تولد