من ۳۶ هفته و ۵ روز رفتم سونو کفت ۲۸۸۰
۳۸ هفته و ۳ روز زایمان کردم همون ۲۹۰۰ بود نمیدونم چرا بالا نرفت با اینکه کلی خودمو خفه کردم هرروز حلیم و شیرموز بستنی
البته بچممشکل داشت نمبدونستم 😔مادرش بمیره
عزیزم چرا۳۵هفته رفتی سونو
چیا خوردی بچه وزن گرفته
شکمت بزرگه؟؟؟
اره هفته ای تقریبا ۲۳۰اضافه میکنه همون ۷۰۰گرم تو ۳هفته که میشه ۳۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.