سلام مامانا تو ۳۵ هفته و ن جنین ۲۹۰۰ باشه خوبه

۹ پاسخ

مال من 35هفته 2500بود دکتر گفت عالیع

بچه من به دنیا اوومد 2900بود

من امروز سونو بود ۳۶ هفته و ۴ روز ۲۷۰۰

من اسن برام مهم نیست کم وزن باشه فقد سالم باشه به دنیا میاد بهش میرسم تپلی میشه

عالیه

اره خوبههه من ۳۶ و ۲ روز ۲۹۳۲ بود

عالیبه

اره واس من ۳۶ و ۶ روز ۲۸۰۰ بود

اررررههههه خیلی خوبه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری