کسی از برند مای بی بی استفاده کرده راضی بوده؟

۶ پاسخ

اره عالیه

عالی.

به نظر من از همه برندها بهتره برا دخترم از روز اول بستم تا الان که دوسالشه

من سر بچه اولم استفاده کردم خیلی خوب بود نسبت به مارک های دیگ
این یکی هم مای بیبی گرفتم

ارع من دارم استفاده میکنم خوبه

اره گلم من استفاده می‌کنم

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک ۱۲ ماهگی