دوستان سلام کسی کالسکه برند kidilo خرید کرده ؟ راضی بوده؟

۷ پاسخ

من d900 خریدم هنوز استفاده نکردم

من
هنوز استفاده نکردم ولی برند مطرح و خوبیه

من خریدم خیلی خوبه به نظرم بهترین کالسکه بازار هست

خریدم هنوز استفاده نکردم

اره منم خریدم
هرجا هم رفتم مدل z8اگر اشتباه نکنم بهم معرفی کردن

من خریدم هنوز استفاده نکردم 😀

من .اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وهشتم بارداری