من d900 خریدم هنوز استفاده نکردم
من
هنوز استفاده نکردم ولی برند مطرح و خوبیه
من خریدم خیلی خوبه به نظرم بهترین کالسکه بازار هست
خریدم هنوز استفاده نکردم
اره منم خریدم
هرجا هم رفتم مدل z8اگر اشتباه نکنم بهم معرفی کردن
من خریدم هنوز استفاده نکردم 😀
من .اره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.