تجربه سزارین من :پارت 1

تصویر
۲ پاسخ

منی ک خب زیاد استرس ندارم فقط دوس ندارم طبیعی زایمان بشم تکلیفم چیه؟؟
نامه ارتوپد قبول نمیکنه بیمارستان بهمن؟؟

میگفتی تو هروقت خواستی زایمان کنی برو طبیعی😐😐

سوال های مرتبط

مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان شاهان کوچولو🩵 مامان شاهان کوچولو🩵 ۱ ماهگی
مامان پنـاه‍ کوچـولـو مامان پنـاه‍ کوچـولـو روزهای ابتدایی تولد