منم بهم چیزی نگفتن فقط سونو انتی و دادم
خییییلی مهمه و واجبه انجام بشه
تمام سونو ها و آزمایشات مهم هستن عزیزم
معلومه که مهمه
خیلی مهمه
همه ی آزمایش ها و سونوهای دوران بارداری مهمن چون بیماری ها زیادشدنه
حتمیه
من ندادم میترسم برم دکتر مشکلی ابجاد بشه🥺
غربالگریه اول مهمه ولی دومی با صلاح دیده پزشک انجام میشه
من ک ندادم
حتما انجام بده
بایدیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.