۶ پاسخ

بستگی داره کدوم بانکه چه سمتی داره رسمی یا خیر در کل یه کارمند معمولی رسمی بین ۴۰تا ۵۰میگیره

الان بیشتر قراردادی هستن و حقوق جدید یا امسالشون ۴۸ تومن
درکل حقوقشون زیاد نیست ولی وام و مزایا زیاد دارن

بین بانکها ، صادرات و ملت تقریبا دو برابر بانکهای دیگه میگیرن
جدای از حقوق کلا بانکها به پرسنلشون وامهای خوبی میدن

بستگی داره سابقه ای که داره سمتی که داره اگه جدید استخدامی باشه نهایت با تمام دریافتی هاش 35 میگیره اگرم سابقه داره بالای 45 میگیره اطلاع دقیق دارم برات توضیح دادم

زیر 60 تومن نمیگیره

بستگی داره ما فامیلمون قراردادیه ۳۰ تومن رسمیها بیشترن خدماتی هم که میگیرن بیشتره

سوال های مرتبط

مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۴ سالگی