خیلی باد داره شکمش فکر نکنم طبیعی باشه یه دکتر ببرش
طبیعیهعه بچه منم بود بردم دکتر گفت چیزی نیست
به نظرم عادی نیس ببرس دکتر حتما
برو قطره bbcare از داروخونه بگیر و روزی دوبار بهش بده کمک میکنه نفخش کمتر بشه و بتونه نفخ رو خارج کنه
خودت هم سیخ شاطره دم کن بخور
نه طبیعی نیست دوتا بچه های من نفخ داشتن اینقدر شکم باد نمیکنخ
ببر دکتر
نگاه بچت نفخ داره
اول اینکه نگراننباش شکم همه بچه ها بزرگ تر از بقیه بدنشونه؛
دوم اینکه بچترو متخصص ببر بخاطر نفخ آروغ بگیر
چیز نفاخ نخور خودت
قطعا طبیعی نیس
اینک دور شکم از بقیع بدن بیشتره طبیعیه همه ی نوزاده اینجوری اند. ولی انگار شکمش باد داره پاهاشو جمع کن ببر توی شکمش بچرخون و یه فشار ریز بده
یا بندازش برعکس روی رون پات ک باد معدش خالی شه
خیلی نفخ داره طفلی
از چه پوشکی استفاده میکنی براش
آروق میگیری؟؟ کمک به خروج نفخ میکنی؟؟شیر چطور میخوره؟ رفلاکس داره؟
پی پی میکنه؟؟رنگش خوبه؟ غلظتش چطوره؟
اگر هیچی نمیدونی و سختته حتما دکتر اطفال و نوزادان برو.
اشکال نداره بعضی از بچه ها برای چاق شدنشون اول از شکم شروع میشه بعد هم نثزاد شما نفخ داره قطره پدیا بست بگیر بده
به نظر طبیعی نمیاد به نظر من یه دکتر نشون بده
نفع داره گلم حتما حتما اروغ ش رو بگیر عزیزم
وای چرا انقد باد کرده شکم این بچه
طبیعی نیس عزیزم
حتما خیلی وقتم هست دستشویی نکرده
نفخ داره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.