۸ پاسخ

عزیزم حتما تو یخچال بزار کرم نکنه خراب نشه

براش دوتا قاشق بریز تو ی پارچه تمیز،گره بزن بزار تو ی استکان ک‌دوتا قاشق آب‌جوش ریختی،اینجوری بادوم شیره کشی میشه و‌مقوی هست،آبش را بده بهش بخوره،جون بگیره

تو شیرموز بریز خودت بخور

یه قاشق چای خوری بریز تو آب جوش ۲دقیقه بمونه با خرما بخور خیلی مقویه

چخبرههههه

عزیزم چجوری درست کردی

چجوری اماده کردین ؟ میشه بگین

میشه دستورشو بگید

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی