۱۷ پاسخ

مگه سگه مردیکه واس چی میزنه

ای وای ولی بنظر من اینقدرم بخواین کسی متوجه نشه خوب نیست عزیزم انگار مظلوم واقع میشین 😔ولی یخ خوبه فکنم

من موندم چطور میزارین شوهراتون بزننتون من شوهرم بهم بگه تو میزنمش

بشکنه دستش

پاشو برو خونه مامانت اتفاقا آروم میشی

خدا لعنتش کنه. خانواده نداره برو آبروشو پیش خانواده و فک و فامیلش ببر ساکت نمون

چه نامرد زورش به زن رسیده خدا جوابش بده مگه کیسه بکس گیر آورده زده ب6 چشمت نامرد

الهی دستش بشکنه ک روت دست بلند کرده ،
من پارسال دخترم سرشو محکم کوبید استخون گونم بعد خیلی کبود شد قرص اناهیل گرفتم و همش یه میذاشتم تا یک هفته ۱۰ روز خوب شد ولی دردش تا ۲/۳ ماه بود

مگه هنوز هستن مردایی ک زنو بزنه بشکنه دستشون زن مثل گله آخه

اصلا نمی‌دونم چی بگم ازیه طرف دوستان میگن شکایت کن دیه
ازیه طرف نمیشه باعث کدورت میشه
ازیه طرف چقدر کارش زشت بوده
آخه زن گناه داره

وای خدایا همون موقع باید می‌رفتی چرا زدتت ازت معذرت خواهی کرد که به کسی نگفتی مرتیکه ..... نامرده که مشت تو صورت زن میزنه خیلی نامرده اعصابم خورد شد برات واقعا😒😤🤬😡😡

بزار مادرت. بفهمه حرفش بزنت

کم کمش ی هفته طول میکشه
بنظرم بهونه کن بگو من در از داخل بازمیکردم شوهرم از بیرون یهو اومد تو در خورد ب گوشه چشمم کبود شد

چرا پنهون میکنی از مادرت؟!

چ ادمایی پیدا میشن …یخ فک کنم جواب باشه یکم.واس درد سرت من الفن ایکس میخوردم خیلی خوب بود برام

بلید همون اول یخ میزاشتی.خدل لعنتش کنه

عزیزم برو شکایت کن دیه بگیر

سوال های مرتبط

مامان لی لی و نی نی مامان لی لی و نی نی ۲ سالگی
مامان لی لی و نی نی مامان لی لی و نی نی ۲ سالگی
مامان اسرا 🎀🍬 مامان اسرا 🎀🍬 ۱ سالگی