کافیه ولی کاش سایز صفرت جلو دکمه بود عزیزم
من 3 دست گرفتم با چندتا رکابی و یه ست 19 تکه بیمارستانی
اینا سایز صفر خریدم
خیلی لازمت میشه منم انقد تو این گهواره خوندم صفر زیاد نخرین فقط یه دست گرفتم الان هی کثیف میکنع خودمم نمیتونم برم بخرم هی شوهرم میره لباسای سایز بزرگ میگیره الآنم داره صفر میپوشع وقتی هم دنیا اومد 3200 بود الان بیشترم شده ولی صفر قشنگ تنش میشه جلو دکمه بگیر راحت بپوشونی
بیشتر بگیر ،من تا یه ماهگی بچه م سایز صفر استفاده میکرد بعد همه ش کثیف میکنه باید عوض کنی
من فقط یک ۱۹تیکه صفر گرفتم بقیه ۱
سایز صفر برای بچه های نارسه عزیزم اصلا گرفتنش الزامی نیست مگه اینکه بچه خیییلی ریز باشه یا زود بدنیا بیاد، از یک باید بگیری اونم ببین جثه بچه چجوریه وزنش بالاس یا نه نرماله،دختر اولی من اصلا یک هم نپوشید از دو پوشید، ولی معمولا روزای اول همون یک اوکیه براش، برا نوزاد هم سعی کن جلو دکمه دار بگیری چون هنو نافشون نیوفتاده راحت تره پوشیدن دراوردنش
من دو دست گرفتم که اگه یه دست کثیف شد اون یکیو بپوشه
مبارکش باشه
سایز صفر من زیاد استفاده میکنم والا
یک دست کمه
سایز ۰ من تا تقریبا ی ماه میپوشید دخترم ب نظرم بگیر بچه ک ب دنیا میاد حداقل سه کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.