خانما کسی هزینه دستمزد ندا سالاریه رو میدونه برای سزارین؟!

۴ پاسخ

۳۰ تومن میگیره اگرم شرایط جنگی باشه فقط تو تندیس جردن زایمان میکنه،من میخواستم برم پیشش ولی خیلی گرون در میاد

دکتر خوبی نیست بیخیال شوووو
فقط تو اینستاگرام مهربونه

۳۰ تومن فقط دستمزد خودشه

میگن ۳۰یا۴۰میگیره و خیلی بداخلاقه☹️

سوال های مرتبط