۵ پاسخ

امروز ۱۴سیکلمه

من ماهی که باردار شدم از بعد پریود تا بیست سیکلم هرچی میزدم همش منفی بود و اقدام یه شب یا دوشب درمیون داشتم و باردارم شدم ،خودتو درگیر اینا نکن ،،اقدام کن ان شاءالله باردار میشی

امشب و بعد یک شب در میون اقدام داشته باش

اقدام کن

هم‌امشب هم فرداشب اقدام کنم

سوال های مرتبط

مامان پرنسسها و مامان پرنسسها و قصد بارداری