امروز ۱۴سیکلمه
من ماهی که باردار شدم از بعد پریود تا بیست سیکلم هرچی میزدم همش منفی بود و اقدام یه شب یا دوشب درمیون داشتم و باردارم شدم ،خودتو درگیر اینا نکن ،،اقدام کن ان شاءالله باردار میشی
امشب و بعد یک شب در میون اقدام داشته باش
اقدام کن
همامشب هم فرداشب اقدام کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.