سلام گوش دخترموسوراخ کرد . جاش خوبه؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم بچت به پهلو میخوابه اذیت نشد؟؟؟

سام گلم
تو حاملگی دیدم شماهم فلج بلز گرفته بودی
رفتی فیزیوتراپی برا بچه ضرر ندارع ؟

انشالله ک طلا عروسی شو بندازی براش گلم

ای جان مبارکش باشه عالیه

مبارکه عزیزم الانم به پماد تتراسایکلین بگیر و بزن بعد گوشواره رو بچرخون وقتی پماد زدی ک گوشش زود خوب بشه زخمش هم عفونت نکنه مامان گل

مبارکه
خیلی دوس دارم ببرم ولی میترسم اذیتشه یا بعدش دست بزنه دربیاره به چ روش سوراخ کردین؟

مبارکه

خیلی گریه کرد .من میترسم ببرم

مبارک آره خوب

اره عزیزم

آره مبارکش باشه...منم امروز ختنه کردم پسرم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی