۸ پاسخ

من میخواستم پوره ی سیب بدم گذاشتم برای میان وعده یکم اسفناج دادم ناهارمون اسفناج بود خیلی کم دادم اینجا تاپیک گذاشتم همه بهم حمله ورشذن

عزیزم همین جوری میدی یا با چیزی قاطی میکنی میدی؟

عدسی براش درست کردم ولی هنوز نخورده

صبح حریره بادوم، ناهار سوپ ماهیچه، شام باید پوره درست کنم ولی کلا با پوره سبزیجات حال نمیکنه

فرنی برنج و سیب
خیلیم دوست داشت😍🥲

حریره درست کردم نخورد

روز اول تست هویجم تاالان سیب و گلابی وکدو وبادام تست شده

اون چیه تو قاشق

سوال های مرتبط

مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی