۱۴ پاسخ

برای منم همینجور شد کم کم شد شبا که شیرم بخوره بعد یهو همون شبم نخورد الان در حال حاضر شیر خشکیه

دختر منم اینجوریه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ نمیدونم چرا اینکارو میکنن

خب شیر خشکش دیگه اصلا نده گشنه بمونه مجبور بشه هی سینه بگیره بااین روش جواب بگیری

دیذی ب لبا بچه دست می‌زنند صدا در میارن ت با سینت این کار کن ک بگیرش

نگران نباش فقط صبور باش من از خودم این صدا زو در میارم میگم هنننننن میکشم همزمانم سینم ب سمت دهنش میبرم ب دهنش میخوره عقب میبرم هی این کار انجام میدم تا اون گارد گرفتنش برداشتع بشع بگیرش

نوک سینه ات سمت دهنش ببر انگار ک میخوای بازی کنی باهاش هی بگو صدا در بیار هی ببر عقب بیار جلو ت دهنش ک فک نکنع میخوای ب زور بهش شیر بدی وگرنه لجبازی میکنع باهات من بچم جدیدا همین طوری شذع گرسنه بیداره هی لج میکنع نمیخورع باهاش بازی میکنم گولش میزنم میدم ت دهنش مک میزنع طبیعی میشع براش حالت گارد دیگ ندارع

بچه تا حالش خوبه بهش شیر بدید قبل از گریه کردن شاید بگیره پسر منم وقتی گریه کنه دیگه سینه نمیگیره

اصلا شیشه بهش نده.صبر ب خرج بده...وقتی گریه میکنه آرومش کن بعد بیارش سمت سینه.نوک سینه رو آب قند شیرین کن .تا بگیرتش. چند بار این کار رو انجام بده بالاخره مجبور میشه بخوره.ولی فقط صبر داشته باش

عزیزم از ی جا به بعد شیر مادر کم میشه
شاید مک میزنه میبینه نمیاد
زده شده
شیر افزا بخور

عین دختر منه شیر خشکم نخورد خیلی ریز مونده🥲😭

شیرخشک بهتر از گشنگی نیس

از اول نمیگرفت یا تازگیا عقب میکشه؟

دقیقا پسر منم همینه تا میبینه روشو برمیگردونه،درصورتی ک می‌دونم گرسنه هستش،الانم ک غذا باید بخوره نمیخوره
تاپیک منم همینه

شیرخشکم بهش میدین ؟ شاید بخاطر شیشه شیر نمیگیره

سوال های مرتبط