والا گرونی داره ما رو مدیریت میکنه
مثلا هربار چندتا چیز از سبد خریدمون حذف میشه
خدا خیرشون بده مملکت خوبی درست کردن برامون
حذف یکی یکی نیازها
به جای مدیریت وضعیت مون شده ریدیت
خدا ازشون و طرفدار هاشون نگذره
به مدیریت نمیرسع وسط ماه تمومع
خیلی چیزارو نمیتونیم بخریم عزیزم ☹️☹️
نه عزیزم کجا گرونیه
همچی گل و بلبل.....😏😏😏
بعید میدونم کسی طرفدار گرونی باشه ، نمیدونم یه عده اینجا به کی قصد دارن طعنه بزنن!
هیچی چاره ای نیست جز کم کردن یک سری نیاز ها و دل کندن از یک سری تفریحات.
امیدوارم درآمد مردمم برکت داشته باشه و بتونن از پس این شرایط بربیان و امیدوارم مملکت درست بشه
مدیریت مارو می . کنه
والا اینستا بود همه ۲۴ ساعته تو سفر تفریح کافی شاپا بهترین رستورانا ، هر روز خرید از انلاین شاپا ، برند پوشیدن از سر تا پا ، گوشی اخرین مدل ، حالا میایم گهواره همه مینالن اینهمه تفاوت اخه ! ! !
اونجا اونهمه خودنمایی
اینجا اینهمه نالیدن ؟
شرایط خیلی سخته امسال بدتر ارسال قبل امروز بدتر از دیروز دیگه امیدی ندارم که روز خوش ببینیم انکار خدا هم ما رو فراموش کرده
والا من هر ماه منتظر بودم کالابرگ و یسنا بدن بریم چیزای اصلی مثل برنج یا روغن تخم مرغ اینا رو بخریم.الان یسنا که نریختن دیگه .کالابرگ معلوم نیست بدن دیگه یا نه.تا فصل میوه ها بیاد ببینیم فروشش چطوره خداروشکر حداقل دو ماه دیگه میریم خونه ای که مال پدر شوهرمه از دست اجاره خلاصیم
هیچی نمیشه مدریت کرد پاره شدیم دیگه😭
شوهرم دخترمونو برد مغازه براش خوراکی خرید بش گفتم خب حالا واسه منم ساندویج بخر یهو دراومد گفت بقرآن ندارم کارت خالیه
دلم سوخت براش
ناراحتم شدم برا خودم چون همیشه درخواستی ندارم غرورم خورد شد
آخه ی ساندویج چیه ک دیگه نمیشه بخریش
ما خیلی وقته خیلی چیزارو نمیخریم
با همین کمردردم پارچه میگیرم برا دخترم لباس میدوزم ک زیاد نشه
از خیلی چیزا داریم میگذریم مثلا بیرونیم دخترم میگه ساندویچ میخام یا پیتزا گهگاهی مجبوریم براش بگیریم بااینکه خودمونم دلمون میخاد اما برا خودمون نمیگیریم با شوهرم میایم خونه یه نون تخم مرغی ماستی املتی چیزی میخوریم.. خوش گذرونی و مهمونی و دورهمی دیگه تعطیل با کالا برگ مرغ و روغن و برنج برمیدارم همینا فقط چیزای واجب خدا سلامتی بده دیگه
از مدیریت گذشته دیگه
با ۱۵ت یه کیسه برنج میخریم یکم سیب زمینی تا آخر ماه میخوریم
البته لباس و بعضی چیزا هم خیلی وقته تعطیله
۱مامانی دیروزهمین سوال وپرسیده بودیکی دیگه امده بودگفته بودهیچ والامیخوریم زمین هوامیریم روزی۲بار ب گ.ا میریم خخخخ
حذف گوشت و مرغ و اقلام دیگر از سبد غذایی
زندگیا خیلی سخت شده واقعا خدا خودش به دادمون برسه
هیچی عزیزم ب ما نشده خداروشکر 😍
فقط یکم باسنمون پاره شده همین🙂🥲
پاتو بذاری بیرون از خونه دو تومن خرج کردی
منم برا مدیریت از خونه بیرون نمیرم 😂
همین الان اومدم از تو یک پیجی دوتا لباس برای دخترم بگیرم زنگ زدم به شوهرم میگه ته کارتم کلا ۲۰۰ هزارتومنه حقوق هارو هم که نزدن هنوز بعدم میگه نمیشه کلا لباس نخری مگه من چقدر درمیارم که تو لباس هم بخری دیگه تموم میشه بهش میگم خب چیکار کنم مگه میشه برای بچه لباس نگرفت روز به روزم ماشاءالله بزرگتر میشن دیگه واقعا بغضم گرفته از اونموقع😪
عزیزم من پوشک دائمی گرفتم هم خوشگله هم شستنش راحته هم برای سلامتی بچها خوبه چون پودر جاذب نداره...۲ونیم دادم ۶ماه استفاده میشه حداقل....
قطره هاشم از دیجی کالا سفارش میدم هر بار ۴_۵ تا واسه ۴_۵ ماه..مخصوصا آهن
واسه خونه هم ناهارا برنج شاما نونی
برنجم یه جا گرفتیم واسه یکسال
به سختی تازه مستاجریم کرایه پدرشوهرم فوت کرده خرج اونورم مبده تو پمپ بنزین کار میکنه کارگره بدبختیم بدبخت آخه بگو 3 تا پسر ذاره به توچه آخری شدی پدر خونه
ب زندگی ادامه میدیم
ب سختی..حالا خدا نکنه این وسط بدهکارم باشی😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.