۱ پاسخ

نخود دو روز خیس میکنم بعد یدونه پیاز و چند حبه سیر و یه سیبزنینی کوچیک و نخودارو با زردچوبه و فلفل سیاه و نمک و یکم بکینگ پودر میریزم تو غذاساز بعد یه دور که زد یکم بهش آب اضافه میکنم که سفت نشه و خشک درنیاد بعد که کاملا میکس شد قالب میزنم و سرخ میکنم

سوال های مرتبط