۲ پاسخ

عزبزم من بهش اول مرغوب سرخ میکنم بعد پیاز بعد رب بعد سیب زمینی من بهش لوبیا چیتی میزنم همسرم عاشقشه

پیاز تفت یده ادویه بزن لپه بریز مرغم یکم تفت بده رب بزن و سرخ که شد اب بریز بزار بپزه اواخر پخت سیب زمینی بنداز بزار بپزه

سوال های مرتبط