۱۵ پاسخ

به به خورشت اصیل تبریز

نخوردم تاحالا بیشتر هویج پلو درست میکنم

بله،عاشقشم،غذای خوب مل

دستورشو میگی عزیزم

خیلیی واقعا خوشمزه میشه🤌🏻😋😋

من درس میکنم عالی میشه

خورشت هویج نخوردم ولی هویج پلو عاشقشم

واااای من که عاشقشم

میشه بی زحمت دستورشوبگی گلم

چطوری درست میشه

خیلی😍

چقدر خوشمزه به نظر میرسه
میشه طرز پختشو بگی؟

من تا الان نخوردم کنار خورشت جداگونه هویج سرخ میکنم ولی قاطی نه

بمنم بگو

اولین باره میبینم

سوال های مرتبط