۶ پاسخ

من سینه ی مرغ رو با کره تفت میدم خیلی ریز خرد میکنم یکم که طلایی شد سیر له شده اضافه میکنم عطر سیر که بلند شد بهش قارچ اضافه میکنم نمک و فلفل میزنم آبش که کشیده شد و یکم قارچا هم سرخ شد یک ق غ خوری ارد میریزم تفت میدم بوی خامی آرد که رف یک لیوان سر پر شیر میریزم و دو ق خامه هم میزنم پاستای آب کش شده بهش اضافه میکنم در تابه رو میزارم یکم که غلیظ شد پنیر پازمزان میزنم و هم میزنم و نوش جان
دختر من عاشقشه 🥲🤤
اینم بگم پاستارو دو سه دقیقه بیشتر از اون تایمی که روش نوشته میجوشونم که هم خوردنش واسه بچه راحت باشه هم هضمش 🤤🤪

لایک کن ببینم

من ارد،نمیریزمرفقط بقیهرموادی ک دوستان گفتن ومیریزم توش

مرغ رو بپز جدا
بعد سیر رنده کن داخل کره وروغن تفت بده قارچ بزن بعد دو قاشق آرد بزن تفت بده ادویه نمک و فلفل و آویشن بزن اینجا بعد شیر اضاف کن وخامه پنير پیتزا پاستا هم که آبکش کردی قاطی مواد کن مخلوط بشه بعد زیرش خاموش اگر دوست داری اینجا میتونی پنیر پیتزا بریزی بزاری فر چند دقیقه روش گریل بشه خیلی کم

طولانیه حال ندارم تایپ کنم

قارچو‌ بدون روغن تفت بده تا آبش گرفته بشه جدا مرغو سرخ کن بعد به قارچا ضافه کن و شیر بزن و بعد هم خامه و بزار غلیظ بشه و بعد پاستاهای پخته شده رو بهش اضافه کن و بعد پنیر و ادویه ها
پاپریکا آویشن نمک فلفل سلیقه ایه

سوال های مرتبط