۲ پاسخ

الو من میریزم و پودر دارچین ام رنگ خورشت رو بد رنگ میکنه هل و گلاب و دارچین همیشه میزنم قیمه هام همیشه میگن مزه قیمه نذری میده😍😉

الو خورشتی بدش میکنه اره
پودر دارچینم خیلی بدرنگ میکنه
من گوشت و با پیاز تفت میدم میزارم با نمک فلفل زردچوبه بپزه
بعد لپه رو نیم پز میکنم
با رب و روغن فراوون تفت میدم بعد دو ساعت که گوشتا پخت میریزم تو گوشتا توشم پرک لیمو عمانی و هل و دارچین میریزم میزارم یک ساعت دیگه خوب پخته شه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 ۱ سالگی
مامان فاطمه،زینب🍓 مامان فاطمه،زینب🍓 ۱ سالگی