الو من میریزم و پودر دارچین ام رنگ خورشت رو بد رنگ میکنه هل و گلاب و دارچین همیشه میزنم قیمه هام همیشه میگن مزه قیمه نذری میده😍😉
الو خورشتی بدش میکنه اره
پودر دارچینم خیلی بدرنگ میکنه
من گوشت و با پیاز تفت میدم میزارم با نمک فلفل زردچوبه بپزه
بعد لپه رو نیم پز میکنم
با رب و روغن فراوون تفت میدم بعد دو ساعت که گوشتا پخت میریزم تو گوشتا توشم پرک لیمو عمانی و هل و دارچین میریزم میزارم یک ساعت دیگه خوب پخته شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.