بخارپز بعد پوره بعد شیر اضافه کن فقط یبار دادم بهش
اگه رفلاکس داره اصلا هویج نده
من آبپز میکنم و بعد به الک میکشم هم پوره میشه و هم یه دست میشه
من هویج رو ابپز می کنم بعد که هویج کامل پخت و اب کمی توی قابلمه موند با میکسر کامل میکس می کنم و از صافی رد می کنم که مایع یک دست و صافی بهم بده بعد توی قالب یخ می زارم برا چند روزش هر وقت هم خواست بخوره با شیرخشکش قاطی می کنم
من نمیدم چون خوشش نمیاد
ولی بار اول گذاشتم آب پز شد با پست چنگال له کردم
من تو سوپ میدم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.