۱۳ پاسخ

من این دوتا اسما انتخاب کرده بودم برا پسرم ولی بازم مادرم اینا گفتن نزار دیگ‌منم‌اسم یاسین انتخاب کردم

من هاکان گذاشتم😍

هاکان قشنگه

هیراد🥹

هیراد

هاکان

هاکان

هیراد بهتره

هاکان

هاکان.

هیراد قشنگتره
ولی هر کدوم به دلته چون جفتش امروزی و قشنگه

هاکان قشنگه

هاکان

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی