دوستم دیروز زایمان کرد اسم پسرش گذاشت کیان
کیان قشنگه خاصه و با ابهت
رادمهر قشنگه واقعا😍 ولی من اسم پسرمو میخوام بذارم مهدیار
کیان که قشنگ تر هست
منم از رادمهر خوشم میاد
کیان که خیلی قشنگه
دیار💙
رادمهر خوشگله.منم بین محمد صدار و علیسان موندم
ماام میخایم بذاریم کیان🥹🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.