۲ پاسخ

شیاف بزار دراز بکش اگ خوب نشدی برو سونو

اول ارامشتو حفظ کن پنج بار نفس عمیق بکش
با دکترت تماس بگیر یا با منشی وضعیت رو اطلاع بده سعی کن یچیز شیرین بخوری به پهلوی چپ بخوابی اروم نوازشی زیر شکمت دست بکشی و دور شکمت رو ببند شاید سرما خوردی یا بد خوابیدی اگر ب تازگی سونو نرفتی حتما سونو هم بده تا وضعیت کوچولو باخبر بشی

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ودوم بارداری