سلام خانوما من یکم خارش توواژنم دارم چیکارکنم خوبشه؟

۳ پاسخ

من خارش داشتم دکتر بهم پماد بتامتازون داد.به ناحیه بیرونی میزدم ولی باز بری دکتر بهتره

شامپو بچه خوبه ولی دکترم برو

برو دکتر دارو بده خودت چیزی سرخود مصرف نکن

سوال های مرتبط

مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان فادیا💕 مامان فادیا💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان محمدسبحان مامان محمدسبحان ۸ ماهگی
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته سی‌وهشتم بارداری