من خارش گرفتم چیکارکنم🥲

۴ پاسخ

واای منم دو روزه خارش شدید دارم اینقدر زیاده که می‌خوام همه چیو بکنم ☹️ ولی ترشح ندارم . دیگه فردا میرم دکتر ببینم عفونته یا نه

عفونت گرفتی دیگه
پماد تریامسینولون ان ان تو بارداری برا عفونت واژن خوبه البته فقط بیرونی استفاده کن

برو‌دکتر عزیزم

دکتررر

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدسبحان مامان محمدسبحان ۸ ماهگی
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی