من توواژنم حس دردارم طبیعیه؟؟؟

۵ پاسخ

سوال منم هست
استخوان لگن و واژنم درد میگیره خصوصا که زیاد فعالیت داشته باشم من چون جفتمم پایینه نگران اونم که نکنه از اونه

منم اینجوری ام احساس میکنم الان یه چیزی از واژنم میخواد خارج بشه

منم اینجوری بودم خوب شدم

اگ شدیدنیس اره استراحت کن
بخاطربزرگ شدن رحم هس

بخاطرفشاروسنگینی روی واژن هست منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵🩵🩵 مامان فندوق🩵🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد