بااااا احترااااااااام والا اصلاااااا اسم مناسبی برای یه نوزاد تو این دهه نیست، یاد پدر بزرگا میفته ادم، والا مقام… ولی سورنا قشنگه
والا.
با احترام نظر من نیست هیچکدوم مهم نظر خودتونه . هرکس نظر بده باتوجه به سلیقه خودشه نه شما
والا
والا.
والا.
والا (وقتی میخواد اسم پسر خودش کمیاب تر باشه🤣🤣🤣)
با اختلاف سورنا
سورنا
سورنا
سورنا🩵
سورنا
سورنا بهتر از اونه
والا
سورنا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.