۶ پاسخ

نه عزیزم پس وایسیم همینجوری شل و ول تا شیرمون راه بگیره؟
فقط سوتین تنگ نپوش

من از اولش سوتین می بندم مشکلی هم پیش نیومده شیرمم خداروشکر زیاده پارچه هم میذارم ک لباسم خیس نشه

ربطی نداره من از روز اول بستم محکمم بستم مثه قبل زایمان
شیرمم کم نشد اصلا

حتما ببند عزیزم ولی سوتین نخی راحت باشه یا نیم تنه
نپوشی چون سینه هات سنگین شدن آویزون میشن

سوتین راحت ببند.فشار نده سینتو.من نیم تنه گرفتم

نه بابا کی گفته چه ربطی داره

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی