نه عزیزم پس وایسیم همینجوری شل و ول تا شیرمون راه بگیره؟
فقط سوتین تنگ نپوش
من از اولش سوتین می بندم مشکلی هم پیش نیومده شیرمم خداروشکر زیاده پارچه هم میذارم ک لباسم خیس نشه
ربطی نداره من از روز اول بستم محکمم بستم مثه قبل زایمان
شیرمم کم نشد اصلا
حتما ببند عزیزم ولی سوتین نخی راحت باشه یا نیم تنه
نپوشی چون سینه هات سنگین شدن آویزون میشن
سوتین راحت ببند.فشار نده سینتو.من نیم تنه گرفتم
نه بابا کی گفته چه ربطی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.