۸ پاسخ

اره من خیلی استفاده میکنم

من که نخریدم خودم یه دونه دارم کافیه

نه استفاده نمیشه

من برقی داشتم ولی استفاده نمیکردم، حوله گرم میذاشتم

اره من گرفتم

مینی بگیر برای وقتی کع واکسن زدی کمپرس گرم بزلری

آره ی دونه کوچیک بگیر اندازه کف دست ان

برای واکسن خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد