خانوما ازاین کیسه خوابا بگیرم لازم میشه یانه؟

تصویر
۱۷ پاسخ

من دارم از پسر اولم

من گرفتم

من گرفتم

من نگرفتم خیلی گرمه ب درد این فصل نمیخوره

نه گرمه

نه برای تابستون بدرد نمیخوره من‌نخریدم

به نظر منم کاربردیه مخصوصا اوایل

برای فصل زمستون و سرما خوبه

برا تابستون خوب نیس

نه گرمه قنداق سوئیسی بخر

من سرویس گرفتم‌توش بود اما این واسه ۲،۳ماه اوله که بچه های ما تو گرما به دنیا میان به درد نمیخوره

نه بابا برا این فصل ب دردت نمیخوره ولی من برا دخترم گرفته بودم پاییز ب دنیا اومده بود

واسه تابستون بدرد نمیخوره فقط زمستون

چون تو گرما بدنیا میاد نخریدم

من سرویس خوابشو که خریدم روش داشت
اره لازمش میشه البته برای من
چون بچه من برج 4 میاد از برج 6 هوا سرد میشه خوبه داخلش میزارم کوچیکش نمشه
ولی برای شما فکنم مناسب نباشه هوا گرمه بعدش کوچیک میشه
بازم نظر خودت

من پسرم دی به دنیا اومد خیلی استفاده کردم تا فروردین هم توش میزاشتم همم جایی می‌رفتیم تشک و لحافش میشد تو اون می‌خوابید

من ک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۱ ماهگی