من سزارین بودم ۱۷ تا استفاده کردم توی بیمارستان
من ازینا زیاد استفاده نکردم هم بزرگه هم جمع میشه بانوار راحت تر بودم
من سزارین بودم سه روز بیمارستان بستری بودم کلا یه بسته استفاده شد هر بار سرویس رفتم عوض کردم ۲۴ساعتم کلا دراز کش بودم نمیدونم چند بار زیرمو عوض کردن
من یکی استفاده شد فقط
نوار بهداشتی بهتر بود برا بعدش
تازه من سه تا هم به خانوم کنار تختیم دادم چون نداشت
حقیقتا بستگی به خونریزی داره من خونریزیم خیلی کم بود کلا ۸ تا استفاده کردم اومدم خونه هم نوار بهداشتی گذاشتم
ازاین بگیر من طبیعی بودم بااین نوار خیلی راحت بودم خیلی عالی بود وکلی قیمتش به صرفه بود
این برا مادره ؟ مگه نوار بهداشتی نباید استفاده کنیم ؟
دوبسته. بیگر
من سزارین بودم ،اصلا استفاده نشد،همون نوار بهداشتی اوکی بود
من سزارین بودم دوتا بسته استفادهکردم بعدش نوار گذشتم
من سزارین بودم کلا یه بسته لازمم شد. بعد نوار بهداشتی معمولی گرفتم و استفاده کردم
چندگرفتی؟؟
این برای مامانه؟
حداقل ۴تا بسته رو. داشته باش چون باید تند تند عوض کنی
همون بستشو بردار استفاده میشه همش
خیلی عزیزم مخصوصا برای زایمان طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.