مامانا برا بیمارستان پوشکا سایر 0بگیرم یا 1

۱۱ پاسخ

من یه بسته صفر گرفتم برا اول کار
بعد یک بگیرم چون میگن صفر کم استفاده میشه و زود کوچیک میشه

یک صفر برای نوزاد نارس استفاده میشه

یک
صفری برای بچه های نارس و زیر ۳کیلو هست

یک بگیر مای بیبی سایز یک فکر کنم مناسب ۲ تا ۵ کیلو هست پسر من روز سوم ۲۷۰۰ بود سایز صفر مای بیبی براش جذب بود

یه بسته صفر حتما میخای برا بیمارستان

من ۱ بارلی گرفتم ۲ تا ۵ کیلو

صفر

والا من از ماما بیمارستان پرسیدم اینو بهم گفت

تصویر

بستگی به وزن بچت داره من 3700بود صفر کوچیک بود رفتم دوباره یک گرفتم

من ۰ خریدم

صفر....

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی