من یه بسته صفر گرفتم برا اول کار
بعد یک بگیرم چون میگن صفر کم استفاده میشه و زود کوچیک میشه
یک صفر برای نوزاد نارس استفاده میشه
یک
صفری برای بچه های نارس و زیر ۳کیلو هست
یک بگیر مای بیبی سایز یک فکر کنم مناسب ۲ تا ۵ کیلو هست پسر من روز سوم ۲۷۰۰ بود سایز صفر مای بیبی براش جذب بود
یه بسته صفر حتما میخای برا بیمارستان
من ۱ بارلی گرفتم ۲ تا ۵ کیلو
صفر
والا من از ماما بیمارستان پرسیدم اینو بهم گفت
بستگی به وزن بچت داره من 3700بود صفر کوچیک بود رفتم دوباره یک گرفتم
من ۰ خریدم
صفر....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.