نوار بهداشتی جواب نمیده؟
من از اینا گرفتم اما اصلا استفادع نکردم خونریزی نداشتم در حد لکه بود از اون کوچیکا گرفتم
من ۱ بسته استفادم شد ک اونم خود بیمارستان داد
من زایمان اولم یه بسته بردم چون طبیعی بودم ازاول تاموقع زایمان نصف بیشترش استفاده شد بعدزایمانم. گفتم یه بسته دیگه برام آوردن.
منم دوتا بسته گرفتم
نصف بسته بردم بیمارستان
همشو ببر.
ولی اکثرا بیمارستا یه لیست میدن بری بخری از بوفه بیمارستان .
به نظرم یه بسته کامل ببر چون هرکس خونریزیش فرق داره من همونجا از بیمارستان خریدم
من دوتا بسته خریدم کم اومد عزیزم
من یه بسته کامل بردم
۲ تا ۲ تا گذاشتم
نصف برمیدارم
من سر زایمان های قبلی یه بسته کامل بردم
معلوم نیس چقد خونریزی داشته باشی نصفشو بردار
نصف شو ببر.
ده تاشو ببر نیاز بود بگو شوهرت بیاره
من بیستا بردم صبح رفتم اتاق عمل فردا ظهرش نصفشو اوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.