دقیقا هرواسه
برای من هم دقیقا همینه
چون اولی هنوز خیلی کوچیکه فرصت نمیکنی بزرگتر بود اینطور نمیشد
فاصلشون چقده عزیزم؟
دقیقا منم مث توامممم
ینی منم همینجوریم ..اینقدرعذاب وجدان دارم
نه من سعیمیکنم خیلی فرق نذارم بینشون
هرچند پسر بزرگترم بیشتر توجه هارو میخواد برای خودش باشه😄
دقیقااااا و همیشه عذاب وجداان دارم
بله منم همین بودم
دقیقا منم همین طوریم با اینکه ۱۳ سال اختلاف سنی دارن ولی راستش اصلا حوصله و اعصاب ندارم . فکر کنم به خاطر شرایط اقتصادی همه همینن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.