۷ پاسخ

من تا الان اینجوری گرفتم
بدو تولد حالت دمر گذاشتم رو یه دست همسرم
یه ماهگی خوابیده تو تشکش گرفتم
دو ماهگی از تموم جزئیاتش گرفتم مثلا دست ، پا، گوش ، مو ، دهن ، بعد گذاشتم کنار هم
سه ماهگی بردم آتلیه
چهار ماهگی دمر گذاشتم زمین کنارشم کیک و بادکنک
پنج ماهگی با تم یلدایی گرفتم با لباس قرمز و ریسه نور
شش ماهگی گذاشتمش تو قابلمه و کنارشم مواد غذایی مثل هویج و سیب زمینی اینا
هفت ماهگی نشوندمش و کنارشم یه عروسکشو حالت نشسته گذاشتم
هشت ماهگی با تم دندونی گرفتم
نه ماهگی با تم عید و سفره هفت سین گرفتم
ده ماهگی می‌خوام با لپتاپ بگیرم انگار داره با لپتاپ کار می‌کنه و کنارش پفیلا بذارم
یازده ماهگی هم شاید با تم کیک پزی بگیرم
دوازده هم که تولدشه احتمالا ببرم تو طبیعت عکس بگیرم

اینم هفت ماهگی عشق مادر😍😍

تصویر

بيا عزيزم

تصویر

من هر ماه کیک و شمع میگیرم و با باش و خوش فوت میکنیم البته فیلم میگیرم نه عکس الان هشت ماه شده فیلمارو پشت هم گذاشتم خیلی خوب و قشنگ شده

تصویر

من تو تخت و اتاق خودش گرفتم

اینو دیشب گرفتم

تصویر

وای منم ایده میخوام
بچم داره ۸ماهش میشه من هنوز عکس ۷ماهگیو نگرفتم😐🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط