۴ پاسخ

من اینطوری گرفتم

تصویر

من هرماه میبرم اتلیه هم حوصله میخواد هم هرکار کنی مثل اتلیه تمیز و قشنگ‌نمیشه. یدونه میگیرم یه البوم خوشگلم خریدم براش هرماهشو میزارم‌توش تا یک سالگی میخوام برم از ۱۵ روزگی بردمش

بده برات درست کنم 🌺

ایناهاش ساده گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی
مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۹ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی