۴ پاسخ

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی
@zargol02

سلام عزیزم درخواست قبول کن ابجی

من چهارماهگیش رو اینطور گرفتم

تصویر

تاپیک های منو ببین

سوال های مرتبط

مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی