سلام خانما برا هشت روز تاخیر خوبه؟؟

تصویر
۸ پاسخ

مبارکه عزیزم برای منم دعا کن لطفا 😍

اره خوشگل من
شایدم زد دوقلو شدن😍🥺🫀
ولی برا منم قبلا بتا داده بودم برا پنج روز بتا این عدد بود اصن نگران نباش خیلیم عالیه استرس نداشته باش اصن

بله خیلی بالاس قطعیه مبارکه

بالاست بعضا بالا بودن بتا به معنی دو قلویی هست

بلع مبارک باشه 😍

عالیهههه عزیزم

بالاست 😍

خیلی ام بالاس

سوال های مرتبط

مامان اِویتا🥹🌸 مامان اِویتا🥹🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیراد🧿🥺 مامان علیراد🧿🥺 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری