سلام کسی بچه ش رو کلاس آی مت گذاشته؟راضی هستید؟

۴ پاسخ

منم میخام ببرم هفته جدید میخام برم ثبت نام اگر شرایط کشور اوکی بشه

من دوست دارم ببرمش
ولی هم وابسته هست بهم فک نمیکنم تنها بمونه هم اینکه شرایط ببینم چطور میشه

چی هست

من نه ، حقیقتا تمرکزم روی موسیقی و زبان هست …

سوال های مرتبط