۱۱ پاسخ

منم همینطور و اصلا قرار نیست این هفته بگذره

منم هنوزم👐

تهش امپول فشاره دیگه🤦🏻‍♀️

منم همینم احتمالا به زورررررر مارو میزاعونن🤣🤣🤣🤣🤕😓

حتما معاینه تحریکی انجام میدن

هیچی سزارین میشی

آمپول فشارر

منم درد ندارم اصلا

میخوای طبیعی زایمان کنی؟

واقعا چی میشه 😢 منم منتظرم
هنوز ی سری کارامم نکردم😂جنگم که از اینور

با پای خودت میری بیمارستان

سوال های مرتبط