۴ پاسخ

شاید از کم‌خونی یا کمبود زینک باشه ببرش دکتر

بادوم درختی بده

دختر منم چند وقته موهاش ریزش پیدا کرده البته ک کلا کم پشت و نازکم هستن

تک و توک ریختن عادیه اما اگه حس میکنی زیاد شامپو رو عوض کن

سوال های مرتبط