مامانا شما عکاسی بارداری انجام دادین؟

۱۰ پاسخ

نه .....

منم انجام دادم

نه تو خونه عکس میگیرم از خودم تو آینه 😀

من منتظرم یکم شکمم گردتر شه دیگه برم🥹🩷

من شوهرم میگه ن زشته🤣🤣🤣
بمونه سه نفری بریم بعد

بله پریروز گرفتم

نوچ نمیرمم

من هفته گذشته رفتم

هفته دیگه اگه خدا بخاد🤦🏻‍♀️😂

منم انجام ندادم😢 همسرمم مسافرته تا بیاد فک کنم بزام😂

سوال های مرتبط

مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد