۱۰ پاسخ

مال منم همین طوره 😅

منم فقط بستنی ویار دارم

سلام شمابرای ۳۹هفته امه سز گرفتین؟

ای خدا 😍

ای جااااان نوشه جونت عزیزم ،من این مدت اصلا بستنی نخوردم بخاطر قندش

ای جانم چه باحال😍😍 نوش جون خودت و هومان جون❤️❤️

برا من فقط وقتی فلفل میخورم حرکت میکنه😐😐😐

بخاطر قندش هست
نوش جونت، فقط زیاده روی نکن

پسر من دوغ خیلی دوست داشت🤣

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی