مال منم همین طوره 😅
منم فقط بستنی ویار دارم
سلام شمابرای ۳۹هفته امه سز گرفتین؟
ای خدا 😍
ای جااااان نوشه جونت عزیزم ،من این مدت اصلا بستنی نخوردم بخاطر قندش
ای جانم چه باحال😍😍 نوش جون خودت و هومان جون❤️❤️
برا من فقط وقتی فلفل میخورم حرکت میکنه😐😐😐
بخاطر قندش هست
نوش جونت، فقط زیاده روی نکن
پسر من دوغ خیلی دوست داشت🤣
😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.