منم دارم دکتر گفت طبیعیه
منم ۲۸ هفتهم دیروز سونو داشتم به دکترم گفتم واژنم تیر میکشه گفت احتمالا زیاد سرپا بودی یا راه رفتی گفت چند روز شیافتو بزار استراحت کن اگه دردش کم نشد برو طول سرویکس بده
اگه مطمینی عفونت نداری بله
اره طبیعیه ازمنم درد می کرد شدید شیاف پروژسترون بزار خوبه
منم دارمممم درد
منم دارمم
اخ اخ منم اینجوریم
البته من لک بینی هم دارم
که دکتر برام شیاف نوشت
و استراحت
اره عزیزم منم دارم دکتر شیاف میده و از رابطه منع میکنه
از دکترت بپرس بازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.