سلام من الان میرم پیشش خیلی راضی هستم ازش
وای من ایشون رو میشناسم خیلی خوبن
من سزارین پیشش بودم. دکترم نسرین بهلول بود ک از ۷ماهگیم رفت خارج. معرفی کرده بود برم پیش ایشون
رفتارش موقع زایمانم دوست نداشتم ک اونم دلیل داشت. ولی سزارینم خوب بود. بخیه هاش عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.