دکتر مریم سعید زاده کسی پیششون زایمان داشته؟ چجوری بودن؟

۳ پاسخ

سلام من الان میرم پیشش خیلی راضی هستم ازش

وای من ایشون رو میشناسم خیلی خوبن

من سزارین پیشش بودم. دکترم نسرین بهلول بود ک از ۷ماهگیم رفت خارج. معرفی کرده بود برم پیش ایشون
رفتارش موقع زایمانم دوست نداشتم ک اونم دلیل داشت. ولی سزارینم خوب بود. بخیه هاش عالی بود

سوال های مرتبط