اینجا کسی پیش دکتر لیلا عطار زاده(شهریار) زایمان داشته؟؟؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

سلام‌من پیششون زایمان سزارین داشتم یه هزینه جدا از بیمارستان خود دکتر می گیره از منشی باید سوال کنین

من نداشتم اصلا هم پیششون نرفتم ولی خیلی تعریف شنیدم میگن خیلی دکتر خوبیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥺 مامان دوقلوها🥺 روزهای ابتدایی تولد